A
PROFILE
Laman Web Staf UPM
CIK SOFIYATUL SALMI BINTI ISMAIL
PENOLONG PEGAWAI TEKNOLOGI MAKLUMAT
PUSAT PEMBANGUNAN MAKLUMAT DAN KOMUNIKASI
sofi
BM
EN

Rumah AOR, Alor Setar Kedah

- 19 Jan 2022
Rumah AOR merupakan salah satu tempat makan yang popular di Alor Setar Kedah.
Restoran yang dekorasinya ala-ala cafe hipster gitu..

Menyediakan pelbagai jenis hidangan daripada makanan tempatan hinggalah makanan barat.

Antara makanan yang aku dan keluarga cuba hari tu...

AOR Nasi Goreng
Pasta Carbonara with Chicken Grill
Buttermilk Chicken Chop
Buttermilk Chicken Rice
Untuk air kami cuba..

Three Layer Green Tea
Three Layer Tea
Milo Denoso
Chachamerba
Lemon Fizz
Dari segi rasa, not bad.. sedap juga.
Bagi aku harga makanan kat sini sesuailah dengan portion makanan yang dihidangkan.
Cuma parking je susah sikit sebab restorannya betul-betul tepi jalan utama.

Nak cari restoran ni tak susah pun.
Dari roundabout Teluk Wanjah ambil jalan ke Stadium.
Akan jumpa kuil.. Rumah AOR bersebelahan dengan kuil tu.

Atau paling mudah.. waze je lah.. hehehe

Alamat: Rumah AOR, 1968-B, Jln Stadium, Alor Star.

Beroperasi setiap hari dari jam 11 pagi hingga 1 pagi.


dibaca
726
IMEJ RAWAK
Panjat Great Wall
Kompleks Piramid Giza, Cairo
Perkarangan Sun Yat Sen Memorial Hall
BLOG
Jun 2008
Oh Ayah!!