A
PROFILE
Laman Web Staf UPM
CIK SOFIYATUL SALMI BINTI ISMAIL
PENOLONG PEGAWAI TEKNOLOGI MAKLUMAT
PUSAT PEMBANGUNAN MAKLUMAT DAN KOMUNIKASI
sofi
BM
EN

Kafe Batu Keras (HRC), Kuala Lumpur

- 02 Nov 2020
Kafe Batu Keras???

Tak pernah dengar ye?

Kalau Hard Rock Cafe pernah dengar??

Saja je aku terjemahkan ke Bahasa Melayu 😁

Malas nak cerita panjang, meh tengok apa yang aku dan kawan-kawan makan.

Kawan aku yang sorang ni memang suka nasi.
Kalau dah suka tu, masuk HRC pun tetap cari nasi gak 😅

Steam Rice with Sweet and Sour Fish
Grilled Marinated Chicken Breast
Open-Faced Sirloin Sandwich
Hickory-Smoked BBQ Combo
Dalam Hickory-Smoked BBQ Combo ni
ada lamb, ada chicken dan ada beef.
Portion nye besar tau.. tak habis pun kalau sorang makan.
So, tapau bawa balik yang selebih nya.

Untuk air kami minum..

Hot Cappuccino
Mango-Berry Cooler
Layan perut sambil layan telinga dengar live band.

Mengakhiri makan malam kami dengan dessert sedap ni..

Brownies Ice Cream
IMEJ RAWAK
Cotton Castle, Pamukkale
Kampus National Central University, Zhongli
Rumah Peninggalan Buya Hamka
BLOG
27025
paparan
sejak 22 Ogos'19