A
PROFILE
Laman Web Staf UPM
CIK SOFIYATUL SALMI BINTI ISMAIL
PENOLONG PEGAWAI TEKNOLOGI MAKLUMAT
PUSAT PEMBANGUNAN MAKLUMAT DAN KOMUNIKASI
sofi
BM
EN

Roti Canai Transfer Road, Penang

- 17 Sep 2020
Aku selalu dengar, baca dan lihat gambar yang
kawan-kawan share di media sosial tentang Roti Canai Transfer Road.

Korang pernah makan?

Gerai roti canai ni kecil sahaja terletak di tepi jalan.
Dari jauh dah nampak orang ramai beratur.



Nak makan kat sini kena bersabar sikit sebab meja makan nye tak banyak.
Meja makan nye meja panjang macam meja kantin sekolah.

Sementara menunggu roti canai sampai, sempatlah aku ambil gambar.

Ni yang aku order. Peha ayam tu yang menjadikan roti canai kat sini special.

Kalau tak nak ayam, boleh pilih kari daging.
Tapi masa aku pergi hari tu, kari daging dah habis.

Roti canai dan kari kat sini memang sedap.
Cuma sayang nye kebersihan kat gerai ni agak menyedihkan.

dibaca
259
IMEJ RAWAK
Di hadapan Bird Nest Stadium
Di Summer Palace
Jam Gadang
BLOG
Jun 2008
Oh Ayah!!