Assalammualaikum,
KAJIAN KEPUASAN PELANGGAN (KKP) - iDEC SEPANJANG TAHUN 2024
Sukacita dimaklumkan merujuk kepada minit mesyuarat Jawatankuasa Maklumbalas Pelanggan Kali Ketiga Bil 1/2024 telah bersetuju untuk menjalankan kajian Kepuasan Pelanggan (KKP) - iDEC sepanjang tahun 2024 bagi mendapatkan bilangan repondan yang lebih ramai.
Sehubungan itu, mohon jasa baik tuan/puan untuk menjalankan kaji selidik tersebut setiap awal bulan pada pautan berikut:
https://forms.gle/MiQNr6sHmgk63fEN8
Kaji selidik ini juga boleh dicapai pada :
i. Laman web iDEC pada pengumuman dan slider
ii. Emel staf dan pelajar
iii. Facebook iDEC.
Tuan/puan juga dimohon untuk menghebahkan kepada semua ahli Bahagian dan warga UPM
Kerjasama dan keperihatinan tuan/puan di dalam meningkatkan peratusan KKP, iDEC amat dihargai.
MAKLUMAT LANJUT: https://www.tenderwizard.my/UPM
MAKLUMAT LANJUT: eJOBS
Universiti Putra Malaysia
UPM Putra InfoPort - IOI Resort
Jalan Kajang - Puchong
43400 UPM Serdang
Selangor Darul Ehsan