Dimaklumkan tarikh tutup permohonan bayaran balik pembelian komputer adalah pada 20 Mei 2024.
Sehubungan itu, YBhg Dato'/Datin/Prof/Dr/Tuan/Puan boleh merujuk capaian di bawah untuk mendapatkan maklumat lanjut mengenai permohonan tersebut.
Adalah dimaklumkan, bagi permohonan pertukaran/pencen dan perpindahan di dalam Sistem Eclaim, selepas pemohon melengkapkan maklumat dan dokumen pada borang Local Transfer (Pertukaran) atau House Moving Claim (Perpindahan), pemohon hendaklah memilih penyemak ptj (assignee) di Pejabat Pendaftar seperti berikut:
PERTUKARAN/PENCEN
- Norashikin Abd Rahman (NA6232)
- Nor Hayati Duaji (NA3733)
- Normi Hisyam Yunus (NA6447)
PERPINDAHAN
- Zaiemah Adam (NA5459)
Selepas menerima pengesahan daripada Pejabat Pendaftar, pemohon hendaklah memilih pelulus ptj masing-masing
FURTHER INFORMATION: https://www.tenderwizard.my/UPM
FURTHER INFORMATION: eJOBS
CHANCELLORY PUTRA BUILDING, LEVEL 2, UNIVERSITI PUTRA MALAYSIA, 43400, UPM SERDANG, SELANGOR.